Welkom op de site van Roggeveld Autolakken
Op deze pagina staan de meest gestelde vragen en antwoorden. Mocht het antwoord er niet tussen staan, dan kunt u altijd contact opnemen met ons via het contact formulier.
Levertijden:
Alle producten worden binnen 3 tot 5 werkdagen geleverd. Mocht een artikel een langere levertijd hebben, dan hoort u dit van ons via de email of via de telefoon(als u uw nummer hebt doorgegeven).
Verzendmethode:
Alle bestellingen worden verzonden via PostNL tenzij bestellingen te groot zijn om door hun geleverd te kunnen worden. Ook kunt u binnenkort er voor kiezen om de bestelling af te halen.
Betaling:
U kunt er voor kiezen om te betalen via iDeal of Klarna. Klarna geeft u de mogelijkheid om de factuur binnen 14 dagen te betalen.
Verzendkosten:
De verzendkosten zijn 7,95 euro exclusief btw. Deze verzendkosten kunnen hoger zijn als u veel artikelen hebt besteld met een hoog gewicht.
Boven de 125 euro exclusief btw vervallen de verzendkosten.
Retourneren:
Als u een artikel wilt retourneren dan dient u altijd eerst contact met ons op te nemen via het contact formulier. Hierin dient u duidelijk aan te geven om welke order het gaat en om welk artikel. U krijgt van ons dan een retournummer die u dient te gebruiken voor het terugzenden van het/de artikel(en). Na ontvangst van uw retourzending wordt het bedrag binnen 14 dagen terug gestort op uw rekening.
Het retour zenden is voor uw eigen kosten.
Voor ons volledig retourbeleid kunt u onze algemene voorwaarden bekijken deze kunt u HIER vinden
Garantie:
Mocht een artikel onverhoopt defect raken, dan kunt u via het contact formulier een email sturen. Geef in deze email aan om welk bestelnummer het gaat en het artikelnummer. Geef ook een duidelijke omschrijving van de klacht. Soms gaat de garantie van een artikel via de fabriek, u wordt hier dan over ingelicht.
Verkeerd artikel besteld of geleverd gekregen:
Mocht u onverhoopt een artikel verkeerd geleverd hebben gekregen dan dient u hiervan melding te maken via het contact formulier. Wij gaan dit dan zo snel mogelijk oplossen. Als u een artikel verkeerd besteld hebt dan dient u het verkeerde artikel te retourneren. Via de website kunt u dan het juiste artikel bestellen.